Frakt från 72.50 kr

Gratis gravyr av nappar

Köpvillkor

LittleDeluxe (Jean ApS) 
CVR nr. 33760175
Omega 9
8382 Hinnerup
Danmark - DK
E-mail: info@littledeluxe.com
Telefon: +45 50 97 22 08
 
Uppstartsår 2011

Denna webbplats ägs av JEAN ApS (nedan kallad "Företag"), ett företag registrerat i Danmark, vars säte är beläget på Omega 9, 8382 Hinnerup, Midtjylland, Danmark. Vårt momsregistreringsnummer är 33760175.

 

Priser

Priserna på hemsidan är angivna i svenska kronor och är inklusive moms och svenska skatter. Vid betalning tillkommer fraktkostnader, som är porto och alla övriga kostnader i förbindelse med leverans.
Vid försändelse till övriga länder gäller följande regler:

  • Annat land i EU: svensk moms utan tull
  • Inte EU-land: Ingen svensk moms, tull och övriga avgifter i överensstämmelse med nationella regler

 

Betalning

Hos LittleDeluxe erbjuds följande betalningssätt:

  • VISA
  • Visa electron
  • JCB
  • Master card
  • American Express
  • PayPal


När du anvander betalar med ditt betalningskort/kreditkort, är du alltid skyddad mot missbruk. Du har nämligen möjlighet för att vägra betalning när du får ditt kontoutdrag. Du har ingen självrisk om det skulle var så att ditt kort missbrukas i en webbutik som använder SSL (Secure Socket Layer) i sitt betalningssystem. Alltså är du bättre skyddad i en webbutik än i en fysisk butik, där du har en självrisk på 1200 kr när ditt kreditkort missbrukas med hjälp av PIN-kod.
Transaktioner med kreditkort via LittleDeluxe krypteras via SSL. LittleDeluxe kan alltså inte se dessa informationer. Så det kan aldrig dras ett större belopp än det du godkänt vid beställningen.

Pengarna dras från ditt kort när beställningen skickas.

Du kan läsa mer om betalning med kreditkort och säkerhet på följande hemsidor:
http://www.konsumentverket.se/

https://www.iis.se/lar-dig-mer/guider/ratt-vag-till-lyckad-e-handel/sakerhet-och-risker/


http://bankforsakring.konsumenternas.se/lana--betala/betala-med-kort/betala-med-kort-pa-internet

Ett bra råd om internet-handel; ange aldrig din PIN-kod. Det är ALDRIG nödvändigt.
 

Beställning

Så här går du till väga för att handla:
1. Sök efter den eller de produkter du önskar och lägg dem i kundvagnen.
2. När du är färdig med att handla klickar du på kundvagnen.
3. I kundvagnen kan du ändra i din beställning. Välj därefter "Gå till kassan"
4. Du ska nu utfylla dina personliga uppgifter. När fälten är utfyllda korrekt kan du gå vidare till nästa steg.
5. Läs och acceptera våra allmänna villkor, du accepterar samtidigt att vi tyvärr inte kan garantera oss emot utsålda och restnoterade produkter, samt stavfel.
6. Kontrollera att alla uppgifter är korrekta och bekräfta beställningen.
7. Vid betalning med kort vill du, efter att ha godkänt beställningen, gå vidare till betalningssidan.

När du handlar hos SundaNappar ingår avtal på svenska.
Om du önskar en kopia av din orderbekräftelse, vänligen skicka ett mail till info@littledeluxe.com
 

Leverans


Leveranstid

Vi arbetar för att dina varor blir skickade från oss 3-10 dagar efter vi har mottagit betalningen. Om vi inte kan uppnå denna leveranstid vill du få information om detta via mail.
Forsändelse
Littledeluxe använder sig av Posten när vi skickar din försändelse. Det påräknas porto, aktuella räntor plus ett mindre belopp för att täcka emballaget.

 

Ångerätt – om du ångrar ditt köp

Du har 14 dagars ångerrätt när du handlar hos oss. Ångerrätten utlöper 14 dagar efter du har mottagit försändelsen.
Du ska inom 14 dagar från det att du mottagit din vara meddela oss att du önskar att ångra köpet. Detta ska meddelas via mail till info@littledeluxe.com . I din mail ska du bifoga vårt retur- formulär som ska vara utfyllt och underskrivit. Retur formuläret skickas ut ihop med din orderbekräftelse och finns även längst ner i detta dokument.
Du kan inte ångra köpet genom att bara neka motagelse av varan, utan måste tydligt ge oss besked om att du önskar ångra köpet.
OBS: När det gäller specialbeställda nappar med namn och text på är det inte ångerrätt på dessa när vi startat produktionen av din beställning.


Returnering:

Din order ska skickas tillbaka till oss inom 14 dagar från det att du meddelat oss att du ångrar köpet. Det är du som kund som står för returkostnaden och har ansvar att försändelsen kommer retur till oss.


Varor som inte har ångerrätt

Var uppmärksam på att Littledeluxe inte har ångerrätt på special framställda produkter t.ex. nappar med namn eller personlig text, när produktionen av detta påbörjats. Detta accepterar man vid beställning.
Ångerrätten försvinner även om du har öppnat förpackningen/plomberingen detta pga. hygieniska orsaker.


Tillbaka betalning av köpet

Om du ångrar ditt köp får du naturligtvis tillbaka pengarna för köpet. Om varans värde har försämrats pga. att varan har varit använd, öppnad eller blivit skadad drar vi av det av köpsvärdet.
Om du använder din ångerrätt sätter vi tillbaka alla betalningar vi mottagit från dig som angår detta köp, senast 14 dagar från det datum där vi mottagit medelande om att du gärna vill ångra ditt köp. Vi gör en tillbaka betalning med samma betalningsmedel som du använde dig av när du gjorde beställningen. Vi kan hålla tillbaka återbetalningen tills vi mottagit varan retur om du inte har framvist dokumentation för att du har returnerat varan.


Om du önskar att returnera varan ska den skickas till:

LittleDeluxe (Jean ApS)
Omega 9
8382 Hinnerup
Danmark - DK


Vad ska jag skicka med retur?

I returförsändelsen ska du lägga i en kopia av orderbekräftelsen.
Obs! Vi tar inte emot försändelser som är skickade med efterkrav/postförskott.
 


Reklamationsrätt – om det är något fel på varan

Vid fel eller utebliven leverans ber vi dig kontakta info@littledeluxe.com .
När du handlar hos Littledeluxe.com har du självklart 24 mån reklamationsrätt. Detta betyder att du kan få varan reparerad, ombytt, pengarna tillbaka eller avslag i priset beroende situationen,
Det är alltid ett krav att reklamationen är godkänd och att felet inte har uppstått pga. att man använt varan på felaktigt sätt.


Hur fort ska jag reklamera?

Du ska reklamera inom ”skälig tid” efter att du har sett/hittat felet. Om du reklamerar senast två månader efter att felet uppstått är reklamationen alltid inom tid.


Vi sätter tillbaka rimliga fraktkostnader

Om reklamationen är godkänd sätter vi tillbaka dina (rimliga) fraktkostnader, för att du skickar tillbaka varan.


Varan skickas till:

LittleDeluxe (Jean ApS)
Omega 9
8382 Hinnerup
Danmark - DK

Vi behöver följande information när du skickar varan till oss:
När du returnerar en vara till oss ber vi dig vänligen upplysa vad felet är så noggrant som möjligt. Förutom det ber vi dig att skicka med en orderbekräftelse för att underlätta behandlingen av din reklamation.
Obs! Vi tar inte emot försändelser som är skickade med efterkrav/postförskott.
Komihåg att varan alltid skickas tillbaka i bra emballage och komihåg att få kvitto på frakten så att vi kan sätta tillbaka pengarna för frakten, detta kvitto kan scannas in och skickas till oss på info@littledeluxe.com
 


Personlig information – vad gör vi med dina personliga upplysningar?

SundaNappar är mycket uppmärksamma över behovet av lämpliga skydd och försvarlig hantering av personliga upplysningar som vi mottar. För att handla hos oss behöver vi följande upplysningar:

  • Namn
  • Adress
  • Telefonnummer
  • E-mail

Vi registrerar dina personupplysningar för att kunna leverera varorna till dig. Dina personliga upplysningar registreras hos LittleDeluxe (Jean ApS) och sparas i 5 år och sedan tas bort. När vi samlar in denna information ser vi alltid till att det sker i samtycke med dig, så du vet vilka informationer vi sparar och varför. Anställda hos LittleDeluxe (Jean ApS) har tillgång till upplysningar som registreras om dig. Dataansvarig hos LittleDeluxe (Jean ApS) är Henrik Jensen.
Som registrerad hos LittleDeluxe (Jean ApS) har du alltid rätt och kan alltid begära att se vad som finns registrerat om dig om du har hänvändelsen kring detta vänligen kontakta oss via mail, info@littledeluxe.com

När du handlar hos Sundanappar.se kan du vara säker på att vi inte:

  • Säljer eller ger vidare personliga upplysningar till tredjepart.
  • Hämtar inga upplysningar om dig från tredjepart.
  • Låter det vara helt upp till dig om du vill tas bort från kunddatabasen.
  • Alltid gärna upplyser dig om vilka upplysningar vi har på dig.

Hos SundaNappar är upplysningarna du delar med oss sekretessbelagda. Vi ger eller säljer inte ditt namn, e-mail, adress, kreditkortsupplysningar eller någon annan form för information om dig vidare till tredjepart. Vi sparar dina upplysningar i fem år i vår kunddatabas sen tas dem bort.
Vi upp bevarar inte kundupplysningar krypterat eller skickar heller inte kundupplysningarna krypterat.
Personliga upplysningarna som skrivs in på LittleDeluxe (Jean ApS) ges bara vidare till PBS (PengeinstitutternesBetalingsservice) för att vi ska kunna genomföra betalningarna.
 


Klagomål

Om du vill klaga över ditt köp ber vi dig skriva till Annette Jensen på e-mail info@littledeluxe.com eller direkt på telefon +45 50 97 22 08.
 

Upphovsrätt

Text, bilder, grafik osv är skyddat av upphovsrätten. Överträdelser kan leda till ersättningskrav.
 
 


Retur formulär

(Detta formulär ska skickas med om du väljer att använda din ångerrätt)
 
 
Till Annette Jensen
LittleDeluxe (JEAN ApS)
Omega 9
8382 Hinnerup
Danmark - DK
E-mail: info@littledeluxe.com
 
Jag meddelar härmed att jag önskar att använda mig av min ångerrätt i förbindelse med mitt köp på följande varor:



 
Ordernummer:

Beställningsdatum:

Mottagelse datum:

För- och efternamn:

Adress:

Postnr.:

Ort:

Land:

Telefon nr.:

E-mail:

Datum:                                                     Underskrift